Producenci
Nowości
Fartuszek do prac plastycznych Astra
Fartuszek do prac plastycznych Astra
14,99 zł
szt.
Marker biały Artline Decorite
Marker biały Artline Decorite
6,99 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi
  1. Czym zajmuje się Biuro i Pióro

Biuro i Pióro to firma zajmująca się handlem produktami szkolnymi i biurowymi, usługami poligraficznymi oraz produkcją gadżetów reklamowych, zestawów prezentowych dzięki nadrukom metodą sublimacji. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

  1. Czy można dokonać zakupu bez rejestracji?

Tak, wystarczy po dodaniu przedmiotu przejść do koszyka i wybrać opcję „Zakupy bez rejestracji”.

  1. Czy w przypadku różnej dostępności do towarów jest możliwość wysłania części zamówienia szybciej?

Tak. W takim przypadku będziemy się kontaktować z klientem aby doprecyzować szczegóły. Zachęcamy do dodawania uwag do zamówienia co skróci czas formalności.

  1. Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

Po kliknięciu zaloguj pod okienkami „E-mail”, „Hasło” znajduje się przycisk „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj”. Po kliknięciu system wyśle maila na adres podany przy rejestracji i umożliwi nadanie nowego hasła.

  1. Czy produkty dostępne na stronie są również dostępne stacjonarnie?

Tak, wszystkie produkty dostępne na stronie można również nabyć w naszym sklepie stacjonarnym. Można również zamówić z odbiorem osobistym.

  1. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, szczegóły dostępne są w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

  1. Dostałem uszkodzony towar, co robić?

Prześlij zdjęcie uszkodzonego towaru wraz z numerem zamówienia na maila biuroipioro@hotmail.com , postaramy się znaleźć najkorzystniejsze rozwiązanie. Najlepszym sposobem na unikniecie przyjęcia uszkodzonego towaru jest sprawdzenie paczki już przy kurierze i w razie potrzeby spisanie protokołu.

  1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, podczas składania zamówienia należy na etapie uzupełniania danych zaznaczyć okienko „Chcę otrzymać fakturę” i podać dane potrzebne do wystawienia faktury VAT.

  1. Jak mogę sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym produkcie określona jest dostępność. Jeżeli dany produkt jest chwilowo niedostępny można skontaktować się z nami mailowo pod adresem biuroipioro@hotmail.com , a postaramy się go sprowadzić.

  1. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt przesyłki zobaczysz w koszyku po wybraniu formy dostawy oraz metody płatności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl